Informacija klientams, iš „Danske Bank“ gavusiems pranešimą apie turimų paslaugų perkėlimą į „Swedbank“ 

2016 m. kovo 22 dieną – “Danske Bank” paskelbė, kad Konkurencijos taryba pritarė sprendimui dėl „Danske Bank“ vykdomo mažmeninės bankininkystės verslo dalies perleidimo bankui „Swedbank“. Tai reiškia, kad nuo 2016 m. birželio 4 d. esami „Danske Bank“ A/S Lietuvos filialo mažmeninės bankininkystės klientai taps „Swedbank“, AB klientais.

Jūsų su „Mandatum Life Insurance Baltic SE“ Lietuvos filialu sudarytos gyvybės draudimo sutartys ir toliau liks galioti.

Jei iš „Danske Bank“ gavote pranešimą apie Jūsų turimų paslaugų perkėlimą į „Swedbank“, tai:

  • per „Danske eBanką“ jungtis prie savo E-gyvybės sistemos galėsite iki 2016 m. birželio 3 d. 17.00 val.,
  • mokėti draudimo įmokas naudojantis e. sąskaitos paslauga galėsite iki 2016 m. birželio 3 d. imtinai. Nuo 2016 m. birželio 4 d. „Danske Bank“ nepriims „Mandatum Life” Jums siunčiamų e. sąskaitų ir nebevykdys jų automatinio apmokėjimo.

Ką Jums reikėtų padaryti, kad po 2016 m. birželio 4 dienos draudimo įmokos toliau būtų nuskaitomos laiku bei būtų galimybė prisijungti prie E-gyvybės sistemos?
Nedelskite ir iš anksto:

  • užsisakykite e. sąskaitos paslaugą draudimo įmokų mokėjimui bet kuriame Lietuvoje veikiančiame banke;
  • atsidarykite “Swedbank” banko sąskaitą bei gaukite interneto banko prieigą. Netrukus ją naudoti galėsite prisijungimui prie E-gyvybės sistemos.

Dėl detalesnės informacijos ar kilus klausimams, kviečiame skambinti ar užeiti į „Mandatum Life“ atstovybę:

Vilniuje – tel.: (8 5) 210 93 90, adresas: Saltoniškių g. 2,
Kaune – tel.: (8 37) 460 087, adresas: Savanorių pr. 221.


Similar articles